du ruiqing

很多事情看起來不可能, 直到你去實現它。
你的缺陷,
會有一天,
成為你的禮物。
Don't Know Much - Linda Ronstadt、Aaron Neville

韵魅之声:

专辑:The Very Best of Aaron Neville

简介:亚伦纳维尔于1941年2月24日出生在美国Louisiana的New Orleans。evill从他与兄弟Art组成的合唱团Ha wketts开始走上了他的音乐生涯。的确手足情是Nevill生命中最看重的东西之一,他曾说:“回首岁月,我为自己,更从心底里热爱同我共甘苦的兄弟们。我永远是Nevil-les的一员。”被称为“大粒墨”的美国黑人歌手Aaron Neville天赋一把圆润柔美,幼细滑溜的阴柔嗓子,与他粗犷豪壮的外表形成强烈的反差。

Don't Know Much歌词:

Look at this face I know the years are showing

细看这张脸,留下了岁月的痕迹
Look at this life I still don't know where it's going
综观人生,我仍不知道它的去向
I don't know much but I know I love you
无须知道太多,但我知道我爱你
And that may be all I need know
可能那就是,我所须知道的一切
Look at these eyes they never see what matters
看这些眼睛,他们总是在茫然寻觅
Look at these dreams We beaten and so batered
看这些梦,又如此支离破碎

I don't know much but I know I love you
无须知道太多,但我知道我爱你
And that may be all need to know
可能那就是,我所须知道的一切
so many questions still left unanseered
如此多的问题,仍然没有答案
so much I've never broken through
这么多我从没解决的问题
and When I feel you near me sometimes
当我感到你在身边,有时我清楚地知道
I see so clearly the only truth
我所知道的唯一事实
I'll ever know is near you
我永远都知道你在附近
Look at this man so blessed with inspiraation
看看这个男人,领受着神灵的保佑
Look at this soul still searching for savation
看看他的灵魂,仍盼望有所皈依
Don't know much but I know I love you
无须知道太多,但我知道我爱你
And that many be all need to know
可能那就是,我所须知道的一切
Don't know much but I know I love you
无须知道太多,但我知道我爱你
And that many be all need to know
可能那就是,我所须知道的一切
Don't know much but I know I love you
无须知道太多,但我知道我爱你
And that many be all need to know
可能那就是,我所须知道的一切


http://music.163.com/#/album?id=103699


评论

热度(5)