du ruiqing

很多事情看起來不可能, 直到你去實現它。
你的缺陷,
會有一天,
成為你的禮物。
Please Don't Go - J.Fla

未果寻病终:

耐听的翻唱



Nobody ever knows

从没有人知道

Nobody ever sees

也从没有人见过

I left my soul

我弄丢了我的魂魄

Back then, no I'm too weak

就在那个时刻,不我太过虚弱

Most nights I pray for you to come home

太多夜晚我都在祈求能找回你

Praying to the lord

向我的上帝祈求

Praying for my soul

向我的灵魂哭诉

Now please don't go

现在请不要再走

Most nights I hardly sleep when I'm alone

太多孤独的夜晚我彻夜难眠

Now please don't go, oh no

不,现在请不要再走

I think of you whenever I'm alone

每当独处的时候你就萦绕在我脑海

So please don't go

所以不要离开我

'Cause I don't ever wanna know

因为我从来没想过

Don't ever want to see things change

怎会预料到一切会有改变的时候

'Cause when I'm living on my own

因为如果要我自己生活

I wanna take it back and start again

我希望能全身而退重新来过

Most nights I pray for you to come home

太多夜晚我都在祈求能找回你

I'm praying to the lord

向我的上帝祈求

I'm praying for my soul

向我的灵魂哭诉

Now please don't go

现在请不要再走

Most nights I hardly sleep when I'm alone

太多孤独的夜晚我彻夜难眠

Now please don't go, oh no

不,现在请不要再走

I think of you whenever I'm alone

每当独处的时候你就萦绕在我脑海

So please don't go

所以不要离开我

I sent so many messages

我发送的信息有那么多

You don't reply

而你回过的却少有

I gotta feel around, what am I missing babe?

我四处摸索,告诉我我究竟失去了什么?

Singing now, oh oh oh

现在只能歌唱的我

And I need you now, I need your love, oh

依然痴盼你回来后就不再走


评论

热度(23)